چرا باید سایت بسازیم؟

سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز امروز تصمیم دارم 1 به شم بگم که چرا شما نیاز به یک وبسایت دارید 2 اموزش کوچیکی ازساخت سایت بدم  و 3 اموزش ثبت سایت در الکسا رو بدم اول میریم سراغ ابتدایی ترین موضوع که سایت چیست؟ سایت به یک ادرس اینترنتی مشابه ادرس سایت ما میگویند که به ئامنه هایی نظیر .com/.net/.org/.biz/.ir/.tk/.ml و.. خطم میشوند یک وبسایت یک مدیر داره که هر روز برای پیشرفت سایت خود مطالب جدید تری میذاره تا بتونه بازدید کننده جذب کنه! یه سوال دیگه وبلاگ چیست؟ وبلاگ یک سایت چه یا بچه سایت است! ببینید برای ساخت یک سایت کامل و مستقل نیاز به یک مقدار کمی سمایه اولیه دارید ولی وبلاگ کاملا رایگان است! بله کاملا رایگان! ولی محدودیت هایی دارد مثل اینکه بعضی امکاناتی که یک سایت انها را دارد یک وبلاگ ندارد ویا... اما مزیت هایی هم نصبت به سایت دارد که یکی از انها هم.ون بدون نیاز به سرمایه اولیه بود! برای اموزش ساخت سایت و یک سری مباحث دیگه لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید با تشکر از بازدید شما

چرا باید یک وبسایت بسازم؟


دلایل زیادی برای این موضوع وجود داره که اول از همه باید این سوال رو از خودتون بپرسید! شاید شما یک کسب وکار دارید و میخواهید انرا با ساخت یک سایت گستری کنید و به جهان معرفی کنید یا خیلی دلیل دیگه


سایت بسازیم یا وبلاگ؟


بستگی به سلیقه خودتون داره ولی اگه برای اولین بار میخواهید شروع کنید من وبلاگ رو به شما پیشنهاد میکنم ! چون اگه سایتتونم(وبلاگ)نگرفت خوب هزینه ای را از دست ندادید ! وقتی پیشرفت کردید بعدا به سراغ سایت بروید اگر نمیدانید در کدام سرور وبلاگدهیی وبلاگ بسازید پیشنهاد میکنم مقاله بهترین سرور وبلاگدهی کدام است؟ رو مطالعه کنید.


خصوصیات یک سایت خوب چیست؟


خصوصیات یک سایت خوب خیلی زیاده مثلن یک گرافیک خوب و مطلب خوب محتوا کپی نشده  و خیلی نکات دیگر شما اگه میخواید یک سایت خوب بسازید باغید وقت خوب هم داشته باشید چون شاید مدیریت یک سایت خیلی اسون نباشد ! همچنین در این باره میتوانید به بخش نکات کلیدی سئو مراجغه کنید.


با ساخت سایت بیش از 3میلیار نفر محصول شما را میبینند!


بله ! 3میلیارد نفر! ممکنه تعجب کنید ولی طبق اماری که گرفته شده در جهان بیش از 3 میلیارد نفر به اینترنت دسترسی دارند!


چگون پیشرفت کنم؟


شما پیشرفت خود را مدیون گوگل متور جستجو گر جهانی که تمام مردم جهان در ان جستجوی میکنند هستید و این گوگل جان! نکاتی رو میگه که حتما بباید رعایت کنید که رتبتونو تو نتایج جستجو ببره بالا! که میتوانید در بخش نکات کلیدی سو این نکات روئ مشاهده کنید.


چه نضمینی هست که من پیشرفت کنم؟


در این مورد باید بگویم هیچ تضمینی ! شما اگه فعالیتتون خوب باشه مطلب مفغید طولانی و جالب بذاری گوگل هم به شما اطمینان میکنه و شما رو به سدر جدول میاره!


چند روش برای کسب درامد وجود دارد؟


باید بگم که برای کسب درامد از سایت خودتون بینهایت راه و روش وجود داره  که یکی از اونها بازاریابی و فروش محصولات خودتونه و دیگری هم کسب دررامد از بازدیدکنندگان !


در زمینه ساخت سایت رقابت حرف اول را میزند !


در زمینه ساخت سایت رقابت حرف اول را میزند پس اگر وارد این حرفه مکیشوید مثلا اگر یکسایت با کلمه خرید شارژ اول نتایج گوگا هست شما باید مطلب بهتری از اون (طولانی تر و بهتر ) از اون ارایه بدید گوگل هم وقتی میبینه مطالب شما برای مردم مفید تره شما رو میاره بالا تر از اون !


چقدر ممکنه پیشرفت کنم؟


چقدر ممکنه شما از یه مغازه ساده کسب درامد کنید ماهی 2000.000 ملیون؟! 3.000.000 ملیون! هر چقدر هم درامد داشته باشید در زمینه وب و ساخت سایت 10 برابر خواهید داشت !


نمونه کاری وجود دارد؟


بله! خیلی از سایت های بزرگ هستند که پیشرفت زیادی کردند و الان درامد روزانه و میلیار دی دارند مثلا پی سی دانلود با زوی بیش از سه میلیون بازدیدکننئه! اگه بخواد تبلیغات ششما رو قرار بده ماههی 10 الی 15 میلیون از شما میگیره!! الان برید سایتشو ببینید! بیش از 30 تا تبلیغ توشه ! حساب کنید خودتون ماهانه درامدش چقدره؟


امیدوارم هر روز پیشرفت کنید و پولدار و پولدار تر شوید نکته اخری که میخوام بگم ممکنه چند بارز شکست بخورید اما نا امید نشوید به کارتان ادامه دهید مطلب بگذارید  بازدید کننده جذب کنید و پول پاره کنید  من که دارم این حرف رو به شما میزنم تا حالا بشت از ده تا سایت ساختم و متسفانه شکمست خوذدم این اخری که درحال خوندن مطلبش هستید کم کم دداره میگیره ممنون که به حرفای من دقت کردید